kiehimä ja musta harakka

Vaarankyläntie 3, Paltamo (valkoinen koulu)
Avoinna ma-to 9-16, pe 9-15:30
Viikonloppuisin suljettu

Kierrätysmyymälä
puh. 044-750 7171
kierratys@paltamontyovoimayhdistys.fi

Kirppis
puh. 044-750 7155
kirppis@ paltamontyovoimayhdistys.fi

Noutopalvelu maanantaista perjantaihin
puh. 044-750 7140
Vastaanotamme ehjää ja käyttökelpoista tavaraa, tarkemmat ohjeet alla.

Kirpputori toiminnassa, pöydän hinta 2€/pv.

Meiltä myös suositut Jahti & Vahti -koiranruoat!

KIEHIMÄ KIERRÄTYSMYYMÄLÄ FACEBOOKISSA

Lataa hintalaput tästä: pdf tai doc

Otamme vastaan käyttökelpoisia, ehjiä ja puhtaita huonekaluja, vaatteita, mattoja, kodin käyttötavaraa, harrastusvälineitä, lasten tarvikkeita, kirjoja, levyjä  ja tekstiilejä.  Huonekalujen tulee olla sellaisenaan käyttöön sopivia. Tämä tarkoittaa, että kangaspintojen tulee olla ehjiä ja puhtaita, ja rakenteen ehyt.

Polkupyöriä otamme vastaan kuntoon katsomatta. Sähkö- ja elektroniikkalaitteita emme ota toistaiseksi vastaan.

Otathan huomioon, että lahjoitettavan tavaran on oltava ehjää, puhdasta ja käyttökelpoista. Mikäli tavara ei kelpaa uudelleenkäyttöön, joudumme maksamaan siitä jätemaksun, jonka perimme asiakkaalta. Työntekijöillämme on viime kädessä oikeus päättää, voidaanko tavara vastaanottaa.

Maksuton noutopalvelu toimii 10 km:n edestakaisella matkalla. (5 km suuntaansa)
Yli 10 km:n ylittävältä matkalta perimme kilometrikorvauksen, joka on 0,50 € / km.

Huonokuntoiset, uudelleenkäyttöön kelpaamattomat tavarat tulee toimittaa Ekokympin lajitteluasemalle.

Paltamon lajitteluasema on eri jätelajien vastaanottopaikka, jonne kotitaloudet voivat aukioloaikoina tuoda maksutta lajiteltua hyötyjätettä ja vaarallista jätettä, ja maksua vastaan energia- ja sekajätettä. Yrityksille palvelu on maksullista. Kesäaikaan (toukokuun alusta elokuun loppuun) normaalien aukioloaikojen lisäksi parillisten viikkojen lauantaina klo 10 – 13.

Paltamon lajitteluasema

Kyläpurontie (jätevedenpuhdistamo)

avoinna ma 12 – 18, to 9 – 15

Huom. Metsätähteitä saa tuoda myös aukioloaikojen ulkopuolella.